Inspiration: Micheline Pitt.

Hur galet snygg är inte Micheline Pitt!? Den här stilen är grymt snygg, för de tjejer som ser ut såhär har tatuerat sig på ett sätt som jag inte tycker är för mycket. Jag brukar annars tycka att mycket tatueringar kan bli just för mycket. Men det är bara att kolla på bilder från Viva Las Vegas i år, många har tatueringar men på ett riktigt snyggt sätt! Hon är helt enkelt förbaskat snygg, den här kvinnan! Om jag hade vågat tatuerat mig och så, så hade jag definitivt haft henne som inspirationskälla. Okej, det har jag ändå, men jag får bortse från the tattoos ^^ Jag är mer girly girl 50's, hehe.

Katie Christiansen är också galen vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0