Prickigt, all over the place.

God morgon lovers!
Idag vaknade jag av att solen sken in genom fönstrena, hur underbart är inte det? Men det blir ingen slappdag för det. Om en timme ska jag till körskolan och ha körlektion, och efter det tänkte jag faktiskt gå och simma. Tävlingssimmade när jag var yngre så det är något jag tycker är roligt. Efter det bär det av hem för lunch och sen är det möte på jobbet. Vet inte hur länge det håller på men jag tänkte iallafall gå hem när det är slut, man måste passa på!

Tänkte visa mina nya lakan jag köpte i veckan, så söta! Det blev alltså helprickigt när jag skulle sova igår ^^

Älskar prickigt! Nattlinnet är från Primark i London.


Kommentarer
Postat av: josefine

svar: men tack och DU är ju helt underbart vacker tjejjen! :)

2011-04-07 @ 21:31:33
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0