Uppe med tuppen, once more.

God morgon, god morgon!
Hade en mycket trevlig dag igår. Det gick fort på jobbet och det är alltid ett plus. Sen är ju kalas alltid lika roligt, hehe. Dock är jag inte lika pigg idag känner jag, är väl för att jag inte har något roligt inplanerat! Men snart bär det i alla fall av till jobbet på cykeln, solen är framme idag med nämligen ^^ Det blir faktiskt till att sova hemma ikväll, för imorgon fyller nämligen min far år. Så då ska det firas!

Nu ska jag dricka upp mitt té. Sen off to work! Ut i det fina vädret, alla ni som är lediga ; )


Kommentarer
Postat av: Hanna Wild

Jadu, det finns såå många som "gör" fel när dom försöker, och jag tycker bara att det är tragiskt.. Haha!

2011-04-10 @ 09:38:43
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: Sofia "Jitterbop"

Hej Emma! Tull betalar man inte när man beställer från England. Frakten gick på 8 pund, vilket är ca 90-100 svenska kronor. Och paketet levereras av DHL Express här i Sverige :)

2011-04-10 @ 11:18:14
URL: http://jitterbopbaby.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0