To cut or not to cut.

Jag har velat fram och tillbaka ett bra tag, om jag ska klippa mitt hår ännu kortare eller låta det växa. Såna här videos gör det ju inte lättare att bestämma sig!

Att kunna göra Marilyn Monroe frisyrer är ju ett stort plus om jag klipper det. Man får en mer vuxen look med så pass kort hår. Frågan är om jag vill skippa det ungdomliga håret och övergå till det mer vuxna?

 

Men om jag låter det växa, kan jag göra massa fina håruppsättningar och skoj. Mer varierande frisyrer, vilket jag inte kan göra alls med kort hår. Just nu lutar det åt att låta det växa, jag är trots allt 19 år. Så "tantfrisyren" (som min mor hade kallat det) kan säkerligen vänta ett litet tag till ^^ Men det är trots allt ett litet tag till jag ska boka till hos frisören.

 

Ps; Kan förövrigt rekommendera Lisa Freemonts tutorials och videoklipp. Man får hur mycket inspiration som helst från hennes sida. Sen verkar hon ju hur gullig som helst : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0