The beautiful people.

Då var det fredag igen. Känns som att veckorna bara rusar iväg, utan att man hunnit göra något vettigt. Jobbade en liten stund, sen köpte jag och baby massa gott tills ikväll. Vi hyrde någon läskig thriller också, kommer typ ligga vaken hela natten. Haha. Imorgon ska vi hem till mormor och morfar, fira mormor som fyllde i onsdags. Ska bli så himla mysigt, älskar att vara där!

Förövrigt har det inte hänt så mycket denna vecka. Men nästa vecka ska jag nog hälsa på Izabelle och hennes nya lägenhet i Kalmar och sova där. På fredag ska jag till Köpenhamn med Fia (tur att lönen kommer då, haha) och på lördag ska jag fira en vän som fyller. Så då blir det lite mer fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0