7. Mina bästa vänner.

Jag hoppar över dag 6, för min dag var så sjukt dryg igår. Så vi hoppar på dag 7 direkt! Egentligen var det min bästa vän, men nu är det så illa att jag har fått två stycken underbara bästa vänner!

Först ut är min äldsta vän, som jag har varit vän med sen dagis. Sofia, heter hon. Hon är en helt underbar vän och är den gladaste, sprudlande och skrattigaste person jag känner. Hon ligger mig otroligt varmt om hjärtat och jag önskar att vi åker på fler roliga resor tillsammans (vi var i London tillsammans i dec.). Vi har haft våra perioder där vi inte har pratat så mycket eller inte umgåtts, främst under gymnaiset då vi inte gick i samma klass längre eller ens på samma skola. Men nu efter studenten har vi kommit varandra nära igen och det är jag så otroligt tacksam för. En riktig vän behöver man inte prata med varje dag, man vet att de finns kvar ändå.

Sen kommer min älskade Izabelle, big siss! Den galna och frispråkiga tös som tycker om mig fast att jag är så pryd. Henne har jag känt sen sjuan på högstadiet, men vi fann varandra i nian. Hon och jag pratar pojkvänsproblem, och allt som har med kärlek att göra. Hon är min storasyster som jag går till om råd. Även att hon älskar Queen och jag älskar Elvis Presley så har vi funnit en gemensam kärlek inom musiken; The Baseballs. Vi har varit på två galna konserter med dem, varit uppe på scen och fått kramas med dem. Vi är två motsatser som har dragits till varandra.


Jag älskar dessa två personer av hela mitt hjärta! Jag hade fallit platt om de skulle försvinna ur mitt liv. Utan Sofia och Izabelle, ingen Emma. Så enkelt är det.


Kommentarer
Postat av: Fisen!

Åhh! älskar dig med! Bästa vännen man kan ha! vart ska vi resa här näst :)? greece kanske :)?

2011-01-18 @ 00:08:09
Postat av: Anonym

Hihi, älskar dig!! Till värmen iaf ^^ <3

2011-01-18 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0