Monday morning.

God dagens!
Får ursäkta för en usel uppdatering, men jag har spenderat helgen med nära och kära så jag har knappt suttit vid datorn. Då jag har skjutit upp tvättningen ett tag nu så är det de som står på schemat idag! Det börjar bli tomt i strumplådan, hehe.

I lördags fick jag äntligen träffa Izabelle, och då passade vi på att byta julklappar (bild kommer sen). Haha, ja då förstår ni kanske hur sällan vi träffas nu för tiden. Nu kommer jag inte träffa henne på ett par veckor, vilket suger. Men nästa gång vi ses har hon flyttat till en egen lägenhet i Kalmar och då ska jag våldgästa henne!

/ Nu ska jag borsta tänderna och sen ta tag i smutstvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0