Who is Salt?

God morgon god morgon!

Salt var riktigt bra, börjar tycka om Angelina Jolie mer och mer. Jag måste medge, detta var första filmen typ någonsin jag inte riktigt hängde med. Jag satt och klurade på olika lösningar i huvudet och allt var så spännande. Men sen visade det sig att det jag trodde hände i början (trodde man såg in i framtiden) var egentligen 2 år tillbaka. Så det makade all sense ^^ Så se Salt om ni inte har gjort det, en riktigt bra action rulle!

Nu blir det lite frukost och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!


Kommentarer
Postat av: Dimish

Såg the tourist igår med henne och depp. Den var likadan! Man fattade ingenting tills man fattade allt ;)

2011-01-14 @ 22:40:35
URL: http://dimish.swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0