Friday diary.

Good morning, babycakes!
Kosta Outlet var egentligen inget att hänga i julgranen. Hittade mest fint i Orrefors affären tycker jag. Sen blev det äntligen ett par klassiska svarta pumps i en affär på vägen hem! Vet dock inte hur många gånger min mor kallade mig för tant igår xD Haha, vet inte riktigt hur man ska ta det!

Idag blir det en sväng in till stan med mor min, kolla på lite tyger och så. Sen hoppas jag på att få lägga mig och sola för idag är det fint väder igen! Annars blir det Harry Potter ikväll med baby och familjen : ) Ska bli riktigt spännande att se den!

Nu ska jag göra mig i ordning och bege mig in till stan. Ha en himla fin dag, xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0