Pang på Pensionatet.

God morgon, gott folk!
Hade en himla trevlig kväll igår. Blev karusellåkning (som förövrigt bara höll på typ 1 sek per runda, KASST), sen tänkte vi att de var dags att köpa en heliumballong. Eftersom jag aldrig har testat det där med pipröst och grejer. Men det var väldans skoj, och helt plötsligt fick jag springa till tåget för att inte missa det xD

Nu bär det alldeles strax av till Falkenberg. Min present till baby är nämligen en föreställning på Vallarnas friluftsteater ikväll. Med Dag-Otto och alla dem, ni vet : ) Han älskar dem och då vart ju det lämpligt!

Så nu blir det att packa och sen drar vi! Kommer hem imorgon kväll, skulle jag tippa på. Ha det himla fint nu!

Ps; Grattis till baby, som fyller 22 år idag! <3

Denna ska vi se : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0