Mamma är en fototjuv.

God dagens!
I dag vankas det sommarfest med babys karateklubb. Dock är det ingen sol, och det är säkerligen inte varmt heller. Men det blir nog trevligt ändå ^^

I går var min fina släkt här på lite inflyttningsfika. Fick massa fina och bra grejer, möbler till balkongen och strykjärn m.m! Det var jätteroligt att ha dem här, men det kändes ju lite konstigt. Allt var helt plötsligt omvänt, men det är väl såhär det är att vara vuxen! Inte nog med det, så upptäckte jag precis att mamma har knyckt fotot på henne som jag har vid min dator. I går sa hon att jag absolut inte fick ha sådana foton på henne framme, men jag trodde aldrig att hon skulle gå såhär långt!! Ett oskyldigt foto... Så det blir fotojakt i helgen xD haha.

Nu får jag väl ta och göra mig i ordning. Så får vi höras ikväll, xx.

Where is it!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjuv?! För att blir det måste man ju ta något, jag har bara flyttat liiiiite på det! ;-) Jag gillar inte pudelfrillan på kortet!

2011-06-18 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0