Emmy.

Tänkte tipsa om en hemsida som jag fick syn på igår! Emmy heter klädmärket. Allt är rosa, mintgrönt, rutigt och prickigt. Hemsidan är så himla charmig och söt så det är nästan man vill köpa alla kläder bara för att hemsidan är så söt ^^ Men kläderna är också jättefina och jag föll pladdask för en playsuit!

"Plaggen kännetecknas av utsökta detaljer, perfekt passform och smickrande skärningar. Färgskalan går i allt från smaskiga tårtglasyr-färger via härligt körsbärsrött och läskande smaragdgrönt till elegant svart. Klassiska mönster såsom rutigt, prickigt och leopard är också vår kopp te."

Hur perfekt hade inte denna varit i sommar till bruna ben!?


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad synd att sidan var under uppbyggnad, för kläderna såg jättefina ut på bilderna.



Svar: Visst är det? :) Jag blev superglad när jag hittade den :)



P.s Vilken fantastisk header du har! :)

2011-04-06 @ 18:08:57
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0