New York Minute.

God dagens, gott folk! Då var det ny vecka igen, och idag står bl.a städning på schemat. Skulle verkligen behöva totalröja här. För nu bor jag ju hos baby på heltid, så har jag ju mycket av mina kläder här. Och ja, det finns inte så mycket plats över nu typ för det tar så stor plats! Haha, det är hemskt! Här ligger det hur mycket kläder som helst överallt känns det som, och hemma har jag fortfarande mer än hälften av mina kläder typ xD Ajaj, får försöka lösa detta lilla problem..

Ikväll ska jag se New York Minute, ni vet den filmen med tvillingarna Olsen? Kom och tänka på den igår av någon anledning, så ikväll är det dags för lite nostalgi ^^ När jag var mindre ville jag vara precis som Mary-Kate i filmen, haha. Ville t.o.m skaffa trumpinnar, och jag kan absolut inte spela. Utan för att jag tyckte hon var så cool som gick runt och trummade med dem i luften, haha! Älskade filmen innan, så ska bli kul och se om man ändrat uppfattning nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0