Ladder song.

God dagens!
Har haft en jättemysig och underbar vistelse i Kalmar! Blev tyvärr ingen bilder, hade fullt upp i att ha roligt ^^ Idag hade jag en körlektion på morgon, lika roligt varje gång att höra att min lärare försöker få mig arg medan jag kör, haha. Skulle egentligen kollat på en lägenhet nu också, men det blev flyttat till imorgon istället. Så strax ska jag bege mig in till stan och fika med Eelin, ska bli himla trevligt! Tänkte passa på att träffa Fia en stund sen också, min lilla honey bun!

Vi hörs alltså senare, hinner antagligen kika in här innan jag ska övingsköra med mamsen! Höll på att skriva att ni får ha en bra fredag, men det är ju tisdag! Dagarna har börjat slänga om sig lite tycker jag, är alltid lika förvirrad! xx


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Galet fin du är :) lägger till dig på bloglovin' :)

2011-05-04 @ 23:58:38
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0