Tisdag förmiddag.

God morgon!
Regnet öser ner, inte speciellt roligt! Perfekt dag till att sitta inne och kolla på film, hehe. Men icke, idag ska jag och Eelin jobba så att det ryker om det ^^ Så vi kommer säkerligen ha roligare än att sitta inne. På tal om Eelin så tänkte jag visa vart jag har mina skor hemma. Jag har skrivit en krönika om skor och jag skulle bara veta hur hon behandlar hennes skor, haha. Så Eelin, såhär ska du ha det!

Dock längtar jag tills jag flyttar till egen lägenhet! Då ska jag banne mig göra en riktig shoecloset!


Kommentarer
Postat av: emma

jag flyttar ihop med min pojkvän om en månad ungefär, då ska jag ha en fin sko och klädhörna som ett mini dressingroom ;) fint förresten du har att!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0