It's so fluffy.

God kväll!
Efter att vi var klara med Anna-Karin hår, ätit upp alla kakor och bestämt vad jag och Jesper ska vara på Halloween, begav vi oss hem till mig. Det blev middag här och sen lite film på det. Har haft en jättemysig dag! Nu sitter jag och finslipar på en krönika som ska vara klar imorgon, får hoppas att den blir bra.

Om det är fint väder imorgon, ska jag och mamsen åka och plocka svamp. Lite mor och dotter tid ^^ Så det blir sängen om en liten stund. Hoppas ni har haft en lika bra fredag som jag, så hörs vi imorgon : )

BÄSTA!



Kommentarer
Postat av: Dimish

"Den enhörningen är så fluffig så jag svimmar!"

Underbar!

2011-09-19 @ 08:33:52
URL: http://dimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0