Run and tell that.

God kväll,
När jag kom hem från skolan kollade jag på sista avsnitten på True Blood säsong 4. Längtar tills nästa säsong kommer!! Blir nästan alltid såhär när jag hittar någon serie som jag tycker om. Jag vrålkollar alla säsonger som finns på raken, haha.

Min vän Fia har skaffat sig en blogg, så har suttit och fixat med hennes design nu ikväll. Ni kan väl ta er en titt och säga vad ni tycker? Det är lite kvar, men i det stora hela är den klar.

Nu ska jag dricka lite té och lyssna på braig musik. Det finns inget bättre än att bara lyssna på musik som man mår bra av. Sen blir det sängen, för börjar tidigt imorgon med.


Saaaaaaknar London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0