Hej, det var inte igår.

Jahapp, då vart det tomt här ett litet tag. Men har inte mått helt hundra. I lördags var vi på middag på mormor och morfar, vilket slutade i att jag somnade efter vi ätit (socialt värre). I söndags så stod jag och sålde kläder och skor på Ronneby marknad, köpte även en jättefin spegel av Eelin ^^ Men sen när jag kom hem mådde jag jättedåligt, samma sak både igår och idag. Jag mår bra på förmiddagarna sen blir jag jättehängig och får sprängande huvudvärk. Fast nu har jag fått lite feber också, så idag (sov hela eftermiddagen) har jag inte orkat någonting knappt. Riktigt tråkigt när det är så fint väder och så.

Men men, jag hoppas verkligen jag är piggare imorgon för jag behöver plugga körteori nämligen! Ska lägga mig och kolla på en film nu, och sova länge imorgon. Jag lovar att det blir mer uppdatering hedanefter!

Får bli en gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0