Not a good day.

Blev en efterlängtad sovmorgon idag! Men det var behövligt för idag mår jag inte helt hundra, är både yr och skakig. Får verkligen hoppas att det lägger sig för jag ska jobba i eftermiddag. Så det blir att ta det lugnt till dess, tycker det är sjukt obehagligt att vara yr. Usch..

Anledning till att jag träffade Eelin igår var för att jag ska hjälpa henne med Nöjesgalaxen. Ska även skriva lite krönikor till hemsidan, om jag är good enough ^^ Så ni kommer säkerligen se mer av Eelin här, och nu vet ni varför : )

Nu ska jag dricka upp mitt té och lägga mig en stund faktiskt. Hoppas ni mår bättre än jag iallafall! xx

Tummen ner idag!


Kommentarer
Postat av: Eelin

Gilla gilla! :)



Tråkigt att du inte mår bra. Hoppas du kryar på dig, jag får spetsa din vattenflaska med Ipren på jobbet annars ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0