Helgens festligheter.

God dag!
Denna helg har bestått av Humorgalan och kalas x2, så jag har haft en toppen helg med andra ord. Jag fick en systemkamera av mamma, pappa och bror när jag fyllde, blev superduper glad! Så om vissa bilder är lite sisådär, så är det för att jag håller på att lära mig kameran  : )

Kände att det var på plats att inviga kameran med en spegelbild. Men ja, det är en konst att lyckas med det och jag har då aldrig lyckats särskilt bra...




Först ut var lite födelsedagsfika med Jesper familj, fick himla fina grejer. Denna skål bl.a.


Igår var det släktkalas hemma hos mig. Mamma hade köpt ett vin endast för att det såg ut som en väska, just för att jag älskar väskor ^^


Min ena kusin har fått en supersöt son, Hardy. Minibebis <3


Mamma hade beställt världens finaste tårta till mig <3


Sen fick min moster för sig att fota näsor, men tycker det räcker med denna. Vi kom i alla fall fram till att jag inte har den klassiska "Håkansson-näsan".


Ojsan, lite snea rosor ^^



Kommentarer
Postat av: Sandra

finaste tårtan!

2011-10-02 @ 18:29:01
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0