Både bra och dåligt.

Min dag började riktigt jäkla dåligt! Bilen dog fem minuter från skolan! FEM!!! Så Jesper och hans pappa fick ta min mammas bil och bogsera bilskiten. Kul... Men slutade halv ett idag, så åkte hem till Anna-Karin. Vi bokade biljetter till The Baseballs i oktober. Ska bli så hiiiimla skoj! Nu var det ett år sen jag såg dem, så det känns som att det är dags nu ^^ Hihi.

Ikväll blir det myskväll framför TV:n. Efter si sådär fem miljoner år efter alla andra, är jag helt fast i True Blood. Så ska kolla på några avsnitt och äta chipsisar ^^ 

Nu ska jag hjälpa till med middagen. Jesper har fått för sig att han ska fritera egna pommes.....

Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0