Sista veckan innan lov.

God morgon!
Veckorna bara rusar förbi, nästa vecka är det ju höstlov! Men jag längtar en himla massa till jul och fin snö, så det är bara bra att tiden går så fort ^^

Idag blev det lite sovmorgon, perfekt på en måndag. Efter skolan blir det nog en liten runda på stan med baby, och kanske en fika om jag har tur! Ska se om jag hittar en peruk till halloween, men tror faktiskt inte det finns så mycket sånt här.

Har ni haft en bra helg? : )

Underbara Gossip Girl! Har börjat kolla på säsong 4 igen, så himla bra.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hade gärna bytt min tentavecka mot höstlov ;)

2011-10-24 @ 15:15:53
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0