En önskan.

Om jag fick önska mig vad jag ville inom kläder och liknande, så är mitt svar klokrent! Då skulle jag önska mig Elsa Billgrens garderob. Hennes klänningar, wow alltså, jag älskar dem. Pastellfärger, galna färger, rutigt, prickigt, ja hon har allt! Det som gör att jag älskar dem ännu mer är ju att nästan alla är vintage. Jag har aldrig haft turen att hitta fina vintageklänningar när jag varit i olika storstäder och letat. För här i Karlskrona finns det inga vintagebutiker. Vi har några second-hand butiker, men jag anser inte att 90-tals kläder är något att hänga i granen. Jag har mina mormors vackra klänningar från 50-60-talet och det är jag så otroligt tacksam för. Så eftersom min  vintagesamling inte är speciellt stor, så hade jag önskat mig Elsas vackra klänningar!

Titta bara, hur kan man inte älska dessa!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0