Jag är kär.

God morgon!
Vaknade pigg innan kl 8, men idag gick jag faktiskt upp! Så nu kanske jag slipper huvudvärken. Om drygt en timme ska jag bege mig hem till Anna-Karin, för lite solning och trevlans. Har aldrig varit hemma hos henne innan, så bli inte förvånade om jag går vilse. Haha.

Men till något heeelt annat. Var inne på MinBoudoir och hittade världens snyggaste playsuit med tillhörande kjol. Jag blev så kär så jag skyndade mig in på Sivletto, men till min förfäran hittade jag inte den. Någon som vet vart man kan inte hitta den? Vill haaaa!

Hur underbar är den inte!!!?




Kommentarer
Postat av: karla

har tyvärr ingen aning, men den är sjukt söt!

2011-04-30 @ 11:38:09
URL: http://hushprettybabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0