Perfect red lips.

En anledning till att tjejer inte våga använda rött läppstift är att de inte vet hur man ska applicera för att det ska sitta. Att man är rädd att det ska kladda och komma på tänderna m.m. Även jag var sån innan. Men så hittade jag det perfekta läppstiftet och efter jag såg detta klippet så införskaffade jag mig en bergsäker bas. Så för att göra som jag, är det bara att följa videon. Jag använder samma märke och Mac är helt klart bäst när det kommer till läppar. Det klarar både kyssar, mat, dryck och det sitter fortfarande!

Så ett litet tips om ni vill få till de perfekta röda läpparna.

Läppstift: MAC Ruby Woo
Läppenna: MAC Cherry
Mac Prep + Prime

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0