Top five: Blogs.

Tänkte köra en top five till och denna gång blir det mina favoritbloggar. De jag tycker lite extra om och som är en inspirationskälla för mig. Vem vet, ni kanske hittar er en ny favoritblogg!

Först ut är Elsa Billgren. En underbart fin blogg och hon skriver även om mitt favoritplagg väldigt ofta, klänningar! Men även om resor till Paris och så har hon en alldeles egen varg. Ibland så tittar jag bara på bilderna, för de är alltid så himla fina.

 

Det här är Tifa Deleone och jag inspirerar verkligen mig att att köra fullt ut på min stil. Det går inte en dag utan att hon klär sig i vackra 50-tals klänningar, eller har fina håruppsättningar och röda läppar. Hon är dessutom burleskdansös, vilket jag tycker är galet häftigt. Så det är hit jag kikar in för att få mer inspiration.

 

Den är tjusiga donnan är Fluer de Guerre, som kommer från England. Även hon är en storinspirationskälla för när man går in på hennes blogg är det som att kliva rakt in i 40-talet. Även om det inte är just det årtalet jag är mest förtjust i så är det jätteroligt att se att hon verkligen är som en tjej från 40-talet.

 

Detta är en tjej från Frankrike och hon driver bloggen The cherry blossom girl. Den här tjejen skriver inte om vintage eller 50-talet. Men jag älskar Paris och hon visar verkligen i sin blogg allt det som gör att jag älskar det så mycket. Hennes bilder är så himla fina och det får en verkligen att vilja ta första planet till Paris. Hon klär sig också väldigt fint och om inte jag hade gillar 50-talet så mycket hade jag verkligen velat ha hennes garderob.

 

Sist ut har vi tjejen Sandra. Hennes blogg följer jag mer än gärna för att den är så charmig. Hon skriver på en roligt sätt och det är massa bilder och det är bara ett stor plus. Sen att hon precis har flyttat till New York gör att jag är så galet avundsjuk på denna brutta! Tror att hon är en sån som man aldrig har tråkigt med, för hon verkar jättegullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0