Här kommer Pippi Långstrump.

God morgon, sovit gott?
Vet inte riktigt vad som händer idag, blir nog lite småplock här hemma och en sväng hem. Tänkte börja sy på en kjol som jag köpte tyg till för ett tag sen.

På tal om kläder, så skulle jag himla gärna vilja ha en "pippitröja"! Har kollat runt lite på olika marknader, för där sitter ju folk som har gjort egna saker. Men det är nog lite fel årstid ^^ Får nog fråga min finaste mormor om hon kan tänka sig att sticka en. Vet någon vart man kan få tag på en sån annars? : )

Nu ska jag dricka lite té och leta vidare på min tröja. Ni får ha en väldans bra tisdag, xx.

Hur mysigt hade det inte varit och ha en sån i vinter!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns just nu (enligt deras hemsida) på Gina Tricot och har tidigare funnits på Bikbok. :)

2011-08-23 @ 12:13:12
Postat av: dimish

Tänte med tipsa att de finns på gina!

2011-08-25 @ 11:09:20
URL: http://dimish.swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0