Just one of those things.

God morgon god morgon!
Man börjar verkligen känna att hösten är på väg. Igår var det soligt och skönt, men det var en "höstig" vind, så det var inte jättevarmt. Men längtar faktiskt lite efter att få ha stora mysiga stickade koftor. Har saknat mina mormorskängor lite faktiskt, haha. En annan bra sak men hösten är att jag fyller 20 då! Så om lite drygt en månad är även jag vuxen ^^

I eftermiddag ska jag åka ut till mormor och morfar och hälsa på en stund. Det är verkligen på tiden! Får se lite vad jag hittar på innan, kanske in till stan en sväng. Vad ska ni hitta på idag?

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Själv letar jag efter ett par mormorskängor och de verkar hopplöst för de finns inte när jag snokar efter dem :/ Tips? :D

2011-08-24 @ 17:23:43
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0