2. Min första kärlek.

Det var en svår en. För det är ju skillnad på att vara kär i kärleken och äkta kärlek. Jag blev lite galet kär i Brolle Jr i mina yngre dagar, han var ju en riktig pudding. Eller ja, det är han fortfarande!

Men min första riktiga kärlek, det är min nuvarande underbara pojkvän. Vi började som vänner, men något ännu finare utvecklades. I början var jag väldigt sluten av mig, jag vågade inte säga jag älskar dig, utan började bara fnittra. Det var inte många som trodde att vi skulle hålla ihop, eftersom vi var så unga. Eller jag i alla fall, med blotta 16 år. Men nu tre år senare har vi visat hela världen att vi kan gå genom eld och vatten tillsammans. Så många som har försökt förstöra, så många som har försökt splittra på oss. Men inget kan komma emellan oss. Vi är varandras motsatser men motsatser dras ju till varandra. Man kan tro att man glider ifrån varandra snabbt i ung ålder, men ålder har ingen betydelse när man har hittat äkta kärlek. Han fick mig att börja lita på folk, han fick mig att se ljuset i livet igen. Han gjorde mitt hjärta helt, det är hans famn jag söker mig till när jag är ledsen. Han är mitt allt, min lilla solstråle. Jag ser inte ett slut, jag ser en framtid med honom. Vem kunde tro att man kunde hitta någon att älska så mycket redan på gymnasiet?

September 2009


Kommentarer
Postat av: Dimish

Så söta ni är!!!

2011-01-11 @ 12:12:48
URL: http://dimish.swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0