You'd be surprised.

Hoppsan! Blev en liten för lång sovmorgon, kl 11. Jag är en sån person som hatar att sova länge, känslan att sova bort halva dagen gör mig deprimerad. Men jag skyller faktiskt lite på min kära man, för jag hade ställt klockan på halv tio. Men så skulle han upp och träna vid tio och då började hans klocka ringa klockan nio och han vaknar aaaaaldrig av sina alarm. Så hans klocka ringde och ringde, jag blev mer och mer frustrerad. I ren protest stängde jag av mitt alarm och somnade om när han hade gått, hehe.

Hade planerat att gå ut och gå idag igen, meeeeeen har lite träningsvärk i rumpestumpen så det får vänta tills imorgon. Annars blir det storstädning idag och jag hoppas hoppas Iza blir frisk till vårt myskväll. JAG BEFALLER DIG!

Hmm, upptäckte precis att det sitter typ 1000 måsar på grannens hustak, weird. För att skaka av mig den konstiga synen ska jag dricka upp mitt kärleksté (fint namn på ett té!) och lyssna på mysiga låtar av Marilyn Monroe!

Min pojkvän är så lång så jag lyckas sällan med få med hela hans huvud, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0