Friday morning.

Uppe med tuppen idag då!
Hade gärna sovit lite längre, men börjar kl 8 så det var bara att stiga upp ^^ Fast idag kan man lika gärna jobba, för självklart är det skit väder igen. Efter jobbet ska jag hem och hjälpa mamsen att förbereda inför pappas 50-årsfest imorgon. Sen bär det av till babys pappa för lite grillning. Så det blir en lugn och mysig fredag för mig!

Nu ska jag dra på mig lite mer kläder för jag sitter och fryser som en tok. Sen ska jag fortsätta på min varma kopp té! Xx


Kommentarer
Postat av: amel

jättefin blogg Emma!

Jag hittade din blogg via Google:)

JAg sökte på Juicy Couture och så kom det upp en bild på deras parfym som du har lagt ut någon gång i din blogg och så kom det upp din blogg ;)

Nu har jag en ny blogg jag ser fram emot att läsa:)

Super fin blogg!

Kram Amel

2011-07-02 @ 13:01:38
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0