Padam Padam.

God morgon!
Sitter och försöker stänga ute alla ljud, så att min huvudvärk kan försvinna. Sover himla dåligt i den nya lägenheten. Jag sover väldigt lätt och eftersom vi bor på första våningen så är det väldigt mycket ljud som kommer in. Min karl har ju tur, för han sover som en stock! Men förhoppningsvis vänjer man sig snart, hade gärna vaknat utvilat för en gångs skull.

Som förväntat är det dåligt väder idag. Men det får bli en runda in till stan sen (baby ska ändå in till banken, så man får utnyttja situationen, hehe ). Sen behövs det handlas lite och plockas här hemma. Får bli att läsa lite teori också.

Först blir det en lång varm dusch, så jag vaknar till! Xx.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade vart kul att se dig 50-talsstylad oftare =)

2011-07-29 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0