Wednesday diary.

God morgon, god morgon!
Sitter just nu och äter frukost och lyssnar på Piaf. Kikar runt på lite kläder och sånt också, är galet shoppingsugen! Haha. Men baby ska tävla ett par gånger i Stockholm i höst, så får se till att spara tills dess. Då ska jag minsann gå lös.

Om drygt en timme ska jag in till stan och äta luncha med Anna-Karin. Både jobbar till stänging idag. Så efter jobbet tänkte vi åka in och sätta oss på en uteserving, så vi får hoppas att vädret inte är allt för dåligt.

Vad ska ni hitta på idag? Jobbar ni, eller har ni skön semester? Ha en himla fin dag i alla fall, xx.


Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Åh, vad roligt! Jag vill också ha det mönstret, så himla fint!

Den enda hemsidan jag känner till som har billigt tyg är tyg.se som jag beställt från en gång. Ganska lång leveranstid men relativt bra priser!

2011-07-20 @ 19:02:38
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0