Blue Suede Shoes

God kväll!
Då vart man hemma från jobbet, och jag är blixterpigg!? Men blev nog det för min finaste vän ringde och då blev jag himla glad. I morgon får jag träffa henne också så då blir jag nog änne gladare ^^ Det är himla tråkigt att hon har flyttat, ska nog kidnappa hem henne igen (mohahaha). Det postitiva med att ha flyttat själva nu är att vi inte har våra datorer på samma ställe, så nu kan jag lyssna på så mycket 50-tals musik som jag bara orkar! Nackdelen är väl dock att vi inte har datorerna i samma rum, för det är där vi tillbringar kvällarna mycket. Så det blir lite ensam här i min lilla hörna i vardagsrummet. Ska minsann sätta upp lite regler, annars får jag nog aldrig se min karl igen xD

Nu blir det att dricka té och lyssna på mysig musik. Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Elvis musik OCH Elvis kopp, kan det bli bättre!?


Kommentarer
Postat av: Peggy Sue Doll

Har samma kopp hemma! En med Miss Monroe med, dom är mysiga att dricka ur! :P

2011-06-14 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0