Done, and done!

God dagens!
Jag längtar tills jag har en dag då jag är helt ledig och bara kan steka i solen! Man blir så sugen när man gå runt och svettas istället. Men då var riskettan avklarade, var inte alls så tråkigt som jag hade väntat mig. Men det beror kanske på vilka människor som är där och så. Men men, satt kvar en stund och gjorde klart mina sista repetitionsprov också. Så nu är det bara det sista slutprovet som är kvar, sen är minsann all teori klar!! Sen gick jag runt lite på stan, köpte ett nytt rött nagellack. Nu på eftermiddagen blev det lunch med babys mormor och hans lilla kusin. Sötnöt! O om en stund ska jag träffa mamsen min. Jupp jupp.

Nu ska jag hämta massa vatten, den är vaaaaarmt ^^

Ps; Idag vankas det bal för min fina kusin, hon kommer vara så vacker den tösen! <3

Moi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0