Rockabilly Madness.

Good morning!
Det blev en skön sovmorgon idag, man behöver det ibland ^^ Baby stack precis på jobbintervju så lyssnar på Elvis och dricker té. Det är så det ska vara på morgonen ; ) haha. Om ett tag bär det av till Ikea i Kalmar, behöver införskaffa en sängram och lite sånt. Fia följer med så det ska bli himla skoj!

Fick förövrigt godkänt på sista slutprovet i teori, igår!! Så himla skönt att inte behöva göra fler prov, men nu ska det repeteras som bara den! Nu ska jag fortsätta mysa och sen blir det till att göra sig i ordning. Vi hörs innan jag åker : )

Strandlinnet med elefanter som jag fick av min fina moster är perfekt att sova i nu i den här värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0