Suspicious minds.

God kväll.
Efter jobbet hade jag bestämt mig för att gå hem. Det var nog det dummaste jag gjort på länge. 50 min promenad i gassande sol, inte så smart. Haha, jag var så varm och trött när jag kom hem så jag nästan däckade! Men nu har jag testat på det, och lär inte göra om det i den här värmen. Annars är det ju en lagom runda. Det får helt enkelt bli cyklen hedanefter.

Gick på stan en liten stund medan baby tränade innan. Var på jeansjakt, men min storlek var slut i dem jag ville ha, buhu. Sen köpte jag lite middag, så nu har vi precis suttit på balkongen och ätit. Himla mysigt, hade inte klarat mig utan en balkong!

Nu ska jag läsa lite teori och sen blir det nog en film, tror jag minsann. Imorgon vankas det körlektion och sen hoppas jag att det blir att ligga och sola resten av dagen!

Xx.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0