Tävling: Juicy Couture.

Jag vart en klassisk Juicy Couture skönhet. Därför? Ja, det är enkelt. Jag älskar att klä mig i det klassiska 50-tals modet, men ofta blir det ju en nypa nytt i det också. Varför ska man se ut som alla andra, när man kan se ut som sig själv? När det kommer till att sitta i Paris i ett eget Mari Antoinette-inspirerande penthouse, är ju som att dö och komma till himlen. Dock hade jag bytt ut mandelbiskvierna mot macarons, både söta och smaskiga! Tuberos, fick jag googla, men det vart ju en himla fin blomma. Så det passar himla bra det med, men jag tycker att "Vit dröm" passar bättre. Eller något annat gulligt. Sist men inte minst, drottning-grejen. Nej nej, inte här. Jag är ju en prinsessa, med min stiliga riddare!

 

Ni har säkert listat ut att detta är en tävling med ett underbart pris! HÄR kan du också vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0