Blackberry Bold 9780.

Jag vill sååå gärna ha en Blackberry Bold 9780! Även fast att mor och pojkvän har totalsågat det från första gången jag sa det, så ska jag ha en! Jag har en touch nu och det trivs jag inte alls med, fattar inte varför folk är så besatta av Iphones och liknande. Det är skitjobbigt att skriva med och grejer. Så snälla söta rara jultomten, kan jag få min drömtelefon i julklapp? Det gäller att vara ute i god tid ; )

Dock i svart!

 

Ps; Sparkade i min opererade häl i ett vasst hörn idag. Så nu är den jätteblå och bultar, jäkla skit! Nu fick jag hicka på köpet, inte min dag idag alltså!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag har precis beställt en sån! Är helt såld på blackberries, förstår inte heller grejen med touch. Vet ingen annan som har en blackberry, kul att vara lite unik ju :)

Hoppas tomten uppfyller din önskning! ;)

2011-03-27 @ 20:31:07
URL: http://slemmyz.blogg.se/
Postat av: Cassnadra

var kan man köpa denna? Vill verkligen ha en jag med hahah!

2011-09-13 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0