En tur på cykeln och kanske en tur till varmare länder.

Idag är det jättefint väder, varmt och soligt. Dock en aningen blåsigt, men det för inte så mycket. Solglasögonen åkte på idag med, så nu börjar det kännas som vår på riktigt. Om en stund tänkte jag sätta mig på cykeln och cykla till jobbet. Ska försöka göra det till en vana, för det är ju så skönt att cykla. Har förövrigt suttit på kollat på resor med baby, hade varit så mysigt att åka till Kreta eller något innan sommarschemat startar. Jag hoppas verkligen vi kommer iväg, för vi har nämligen aldrig gjort en resa tillsammans bara han och jag.

Men nu ska jag äta lite lunch, och sen bär det av till jobbet. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0