Angels.

Hej hopp i lingonskogen!
Hade en mycket trevlig heldag på Statt igår. Stannade kvar sen för att se Victoria Secret showen, men ack vad besviken jag vart! En timme försenad, långa pauser emellan låtarna. Vissa modeller passade heller inte in så bra i sammanhanget.. Men nu äger jag mina första VS trosor iallafall! Ett stort jäkla plus till mig : )

Har varit hemma nu i helgen för baby är iväg och tävlar. Dock har jag en bror som har en tendens at ockupera datorn här, och jag har ju ingen laptop. Stort minus på det! Så därför har jag passat på att laga en kjol, fixat en klänning och även varit ute i solen en stund. Jag trooooor att jag lyckades bränna mig på fossingarna, men det återstår att se. Hmm.

Imorgon vankas det körlektion och lägenhetsvisning, men uppdateringen blir som vanligt. Ha en fortsatt mysig helg med massa sol! Så hörs vi antagligen ikväll igen. Xx

 



Tjejerna igår gick runt i vääääldigt fina kimonos iaf ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0