Etzy-favoriter.

Vintage Smith Corona Sterling Typewriter: Att skriva brev är oerhört underskattat. Hade gärna suttit vid en gammal mintgrön skrivmaskin och skriva brev till folk jag älskar.

 

Vintage 50s Vogue Pattern: Måste börja sy mer. Skulle verkligen vilja sy en vardagsklänning. Men först ut ska jag sy en jordgubbskjol, vet exakt hur den ska se ut. Kommer passa perfekt i sommar.


1950s Golden Dress: Eller så köper man en klänning direkt, som jag har en tendens att göra. Den här hade varit perfekt till min kusins bröllop i sommar.

 

Vintage Book Journal: Något annat som är underskattat är att föra dagbok. Dagens teknologi har tagit över så pass mycket att man glömmer bort det gamla som också är fint. Kanske man ska börja föra dagbok igen, fast roligast är ju trots allt att läsa någon annans...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0