Happy day.

Idag är Emma på väldigt bra humör! Körlektionen gick jättebra, vilket resulterade i att jag blev inbokad på Riskettan och även halkan i slutet av juni. Om jag har väntat på det!! Sen får vi bara hoppas på att jag hinner få en uppkörningstid innan alla går på semester :/ Om inte annat så är det ju skönt att ha allt gjort. Sen gick jag och baby lite på stan. Hittade inget jordgubbstyg (MEN STRUMPOR MED JORDGUBBAR HITTADE JAG!!!!!), så det fick bli ett fint med rosor på istället. Sen ett läppstift och även ansiktslotion och så. Jag köpte en jättebra ansiktslotion när jag var i Turiket, för 25 rikstaler. Dock köpte jag den på ett spa så förhoppningsvis var det inget farligt i den xD haha! Men idag tog den slut, vila i frid!

Om en liten stund ska vi åka och handla, äta lunch och sen blir det jobb till halv nio. Vi hörs när jag slutar igen, xx.

"Startset" från Clinique.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0