Who's been telling?

Hemma från jobbet och väldigt trött! Det är inte speciellt roligt att jobba när det är löning, känns som att köerna aldrig försvinner ^^ Haha, men när man har mycket att göra går tiden väldigt fort i alla fall. Så ska strax gå och lägga mig, hade jag tänkt. Har körlektion på förmiddagen och sen ska jag göra lite ärenden på stan. Jag hoppas att jag hittar ett fint jordgubbstyg! Sen blir det åter jobb på kvällen. Och på fredag klipper jag mig äntligen : )

Hoppas att ni har haft en bra dag, babycakes! Natti natti, så hörs vi imorgon <3

En ruskigt bra film jag såg härom dagen!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har också sett den, men tyckte inte den var så bra faktiskt, det enda som var bra var musiken. :p haha

2011-05-25 @ 23:38:12
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0